Ahad, 20 Mei 2012

:: 10 HARI DLM PENANTIAN

salam pembuka kata,
ceh ! lama giler x singgah.. huuuu bz.. bz.. bz...  semua melibatkan masalah hidup.
em.. xtually, lg dekat dengan tarikh besar dlm hidup aku rs nye lg kusut. enth la.. ape y xkena.
sekarang ni baru aku paham bila org ckp "DUGAAN DTG DAN PERGI".  hew hew

adoii.. aku kdg2 sebal sgt.. banyak perkara nk fikir. mana nk jaga hati sendiri..mana nk jg hati org
emmm..sudah nya "sSTRESs" huuuhuhuu
terima je la hakikat dlm masa 10 hri lg semua berubah. sama ada ke arah y lbih baik atau tidak aku sendiri x pasti...
  cm boring lak aku taip cite ni... huahuahua.. enth, seriusly aku kusut.. luahkan somebody kang mau dpt perang dunia.. luah kat tempt y sebetulnya plak, hemmmmm
blom sempat luah cite aku dh kena reject.. hahahaha

oleh kerana aku rs makin bosan menaip, terpaksa lah aku stop dl.. esok2 , lusa2, aku sambung
menaip lg.. hemm.. hemm.. dpt mkn coklat pon sedap ni... hahhaha .. k
chow.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan