Selasa, 9 Ogos 2011

:: 25 hari dlm penantian ::

huhu...lamanye x update blog... x story dlm blog merapu ni... btw, masa agak terhad lately ni.. huhuhu kerja, kerja dan kerja... but aku heppy .. cari duit ... dpt duit perabih hahah.. gilo... emmm ... :).. ok la now sebenarnye dlm sibuk aku kerja, aku duk menghitung hari.. hahah ... utk ape ea? something spesial lor... 31 julai 2011 jd tarikh y pling aku x dpt lupe.. sbb semua nye bermula dr situ... utk semua xpesially my famly thanks kerana memahami aku dn beri sepenuh sokongan pd aku... keputusan y aku buat kali ni x mungkin aku pth blik... semoga semua nya seperti y d harapkan....

my luFF : utk kamu, thanks beribu-ribu lemon... kerana kamu  berjaya buatkan mimpi aku hampir jd kenyataan... thank to you... thanks again sbb berjaya bersabar dgn diri ni.. chewahhh... u r the best luff, n the best buddy 4 me lol....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan