Ahad, 17 April 2011

salam..
huuhu first catatan dr aku..

aku x tau nk kongsi ngan sape... so aku luahkan kat sini.. emm aku x suke ape y aku rasa.... aku sakit ngan semua masalah y aku ada... aku try hiburkan hati... hang out ngan kwn2, tp x jd ape pon... mud y x okey ni bertambah serabut... aku benci btol bile org jd 'plastik ' ngan aku... xyah la nk tunjuk ikhlas jd teman aku, aku meluat gilerrr... ngan hati aku y xtenang ni + plak ngan insan2 plastik d sekeliling aku buat aku rimasss.... sesakk kepala aku ni... emm.

mlm ni, seseorg y rpt ngan aku mungkin xdpt teman aku cm biasa... hanya dy seorg y bleh buat aku ketawa.. walau jauh, tp aku ttp rs dekat ngan dy...sbb?? itu janji dy... dy xpernah buat aku rs aku ade masalh... tp bile tanpa dy aku serabut... em.... kenapa la dy jauh sgt dr aku... serius, xde sape y mampu buat aku selesa mcm dy.... tp aku xleh cm ni.. aku terlalu bergantung ngan dy... aku kena kuat... cuma sekarng aku x mampuu... argghh.. tension... !! cm ne ni... aku rs am ade bom dlm dada aku nie... lg lama aku simpan lg sakit aku rs.. !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan