Ahad, 17 April 2011

janji pasti

today-17 april

salam,
em... busan nye.. hari bgun je ngadap lap... da la plain nk g genting x jd wit my lovely anak sedara ... huhuhu benciii la...ape nk buat ea...shopin'?? huhuhu bajet cm xde jew... hahah kalau setakat shopin mata tu mampuu je kot...

tp kalau ikut kan hati ni mls jew dah nk keluar.. huhu duk umah jew.. cume busan ckit la... em mata ni cm mengantuk lg je...ni kes mlm td la ni.. tgu En Teman kol... hahaha.. selalu dy ade mesti mlm2 nyembang dulu kat fon.. ni bile dy kena kerja kat luar, adoii rs cm sunyi jew... nape ea?? huhuhu

ape2 pon berbaloi la... dy ade kol.. suke nyeee... ahaha... pastu tewos lena nk tdo haha tu pon da pukul 2.00 pg bru aku tdo...  em..kalo dy ade kat sini la.. mesti hri ni aku da hang out ngan dy .. wahaha berangan je lebey.. hihi  ni ape la aku nk buat.. kang aku kuar jalan2 pusing2 sorg dri kang busan jgak.. huhu..tgok dvd lg bgus kot... hahah tu je la keje aku .. cuti kan.. huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan