Isnin, 18 April 2011

today-mon 18-04-2011

salam... (^_^)

heheh hari ni bhgia sgt.. xmcm selalu, first day keje je mesti xde mood... hr ni lain ckit.. aku mulakan hr aku ngan senyuman y x lekang.. wahahah aku pon x tahu kenapa.. y pasti aku bhgia sgt...
selalu aku akan rs bhgia mcm ni hanya dengan 1 sebb... En Teman la.. sape lg.. tp hr ni berbeza ckit.. pg2 aku dpt msg dr dy.. haha senyum sampai telinga aku... then aku sampai opis still dpt msg dr dy ingtkan aku sruh mkn ubat.. heheh aku demam??? rsnye demam aku pon bleh baik kalo2 hari2 aku hepy mcm ni...
emm.. y buatkan aku ++ hepy lg sbb keje xbnyak hahah bleh mcm tu?? heheh aku bkn ape serabut la kalo kje bnyak2 ni... huhu selalu tu bile petng je muke aku da mcm ape ntah hahha...

hehe after lunch aku leh lg lpak2 main internet.. hahha giler lapang ..then aku dpt kol dr En Teman.. haha bukan kol biasa, tp video kol... xtau nk ckp.. hepyy giler... hahha kawn2 sume da giat aku... nk buat cmne.. da mmg aku heppy... tp nape aku rs cm ni ek?? hihiii lu fikir la sendiri...kdg2 aku terfikir jgak, tiap kali aku aku senyum hanya sbb dy.. bukan sbb org lain atau sbb perkara lain.. dahsyat jgak dy nih... heemmmm pe2 pon today is wonderfull day 4 me... hahha sy suke hari ni...!! very the ...... best! muahhhaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan