Ahad, 4 Disember 2011

::tak paham, tak mengerti::

pelik dengan org y tak pernah paham ni.. atau saje2 buat2 tak paham?apsal still nk nk buat org lain sakit hati? pasal tak cuba menyenangkan hati org lain kalau sedar diri tu tak mampu memahami... ssh ke? adoii.. ni la, lpas satu dtg satu lg... aku bukan mengeluh, tp aku btul2 dh penat.. bkn aku tak bersedia tp aku sendiri lemah...mungkin aku boleh buat2 x tau, aku boleh bersabar tp selama mana? hidup mmg mcm ni kan.. aku cuba buat y terbaik.. walau kadang keputusan aku tu sbenarnye slh... tp hakikatnye aku mencuba.. dan aku tak pertaruhkan perasaan dan hidup org lain.. tapi knapa tu pon ssh nk paham...bhsa ape lg y aku nk guna ???? biar jelas biar paham... adoiii.... kdg2 terpikir jgak.. rasa nk hilangkan diri.. pergi jauh dr semua ni, tp tu cara pengecut.. hari2 bermonolog dgn diri sendiri , knapa hati ni selalu menangis?? namun jawapan y aku terima, kerana hati ini terlalu rapuh dan lemah.. insan2 y tak memahami ni senang2 je buat aku menangis... suke?? bhgia?? puas hatii??? hahha mesti mereka gelak sakan.. mne ade org menangis atas kesedihan org lain.. x peduli pon.. life masing2 kate nye... huhuhu

hidup : kite selalu mengharapkan hujan akan tiba tatkala matahari terik memancar.. lalu, Allah turunkan hujan .. disaat hujan mencurah-curah, kite tercari-cari dimana sinaran sang mentari... dan tanpa kite sedar, munculnye PELANGI y indah mewarnai hidup kita... lukisan alam sememang nye indah.. semoga PELANGI juga akan muncul dlm hidupku , mewarnai perjalananku, mendamaikan pandangan mataku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan