Selasa, 22 November 2011

:: i restore myself when im alone::

sendiri lagi..... huhuhu... mmg mcm ni pon tiap2 hari.. ape nk heran, dunia aku mmg ini...bgun pagi owh, lihat lah dunia... bila malam, owh.. kesudahan y begini.... emm xpe la... aku pon dh mls nk layan emosi.. tgu dan lihat je la.. bg diri y memahami mungkin isi hati aku terlalu penting.. bg y x peduli, suarakan la ape pon penghujungnya ttp same... skg dh pukul 1 lbh(a.m) mata aku still xleh tdo... hahahha terkebil-kebil... cari ape?? xtau... tgok siapa??? buah hati aku... nyawa aku..emmm... :( sunyi nye... ade rs rindu y teramat bile dh tgh2 mlm ni duk  sorg2.. xde kawan bercakap... xde sape nk teman... xpe... sekurang2 papan kekunci lap ni sudi teman aku.. xde la duk menung sorg2... merapu kt cni pon xpe... ape plak y menanti aku esok ea??? huhu ape lg aku nk jamu kan perasaan aku ni.. haruslah aku nk jamu dgn sarapan keceriaan... lunch dgn senyuman, dinner dgn kebahgiaan.. mampu ke... huhhuhu harusss la...(^_^)asyik harusla je.. dpt nye x jgak.. hahah asal mlm je muke cm ayam mati anak... monyok je.. hihii emmm... dh la merapu ape ntah pagi2 bute nih... salah satu cara pujuk diri sendiri ni la dia... sambil tu dodoikan diri supaya tdooo... hahha yo la.. nnk tdo dh ni.. esok enth cite ape plak  nk aku karang kat cni... cukup time kuar la novel merapu ttg aku... huhu chau la.. nk tdo nk tdo..  to my luff.. kamoo selamanya dihati.. <<< tetibe ! huhuh nk jgak gtau... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan