Isnin, 19 Disember 2011

:: bahasa yang paling manis ... SENYUMAN

raihlah senyuman dan ucapkanlah selamat datang
selamat datang kemanisan

alhamdulillah, aku di beri kesempatan
buka mata, lihat dunia dan senyuman terlahir...
hihihiihi....
aku harap senyuman ini kekal dgn aku.. jgn berhenti !

berhari-hari aku simpan,
 sebenarnya tak la susah utk senyum
tp y susahnya mcm mane nk zahirkan
tp skrg aku dh mampu... semua sebab dia..
hihi...  (^-^)
dia buat aku tersenyum, dia buat aku ketawa
cuma kadang sifat aku sendiri y lokek nk senyum..
bukan kedekut, tp .... huhuhu aku takut...
takut bila aku syok sgt senyum , tak sampai 5 mint aku nangis
tak ke haru mcm tu...  haha.. motif? saja nk mengarut..

thanks to Wan Mohd Tarmin...
tanpa kamu tiada bahasa semanis senyuman... 
sbb kamu , manis tu ade...  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan