Selasa, 20 Disember 2011

:: kalau lah dia tahu ...

kalau la dia tahu mcm mane rs sakit nye hati aku bila aku terpaksa menangis sbb dia..
kalau la dia tahu betapa payah nye aku pendam luka sendiri..
kalau la dia tahu betapa aku harapkan dia memahami aku....
mana pergi jnji dia?
dulu, dia jnji dia dtg bukan utk buat aku menangis tp setiap hari air mata aku keluar sbb dia?
paham  ke dia ape aku rasa?
dia luka kan  hati aku tapi aku masih boleh terima... ego dia sangat tinggi!
 ye mungkin sekrg dia bhgia bila aku terkejar-kejar dia.. bila aku tercari-cari dia,
mungkin dia  akan paham bila aku dh tak ada dlm hidup dia.
kalau itu y dia mahukan, dia mungkin akan hilang aku selamanya..
aku bukn anak patung..
aku bukn tunggul kayu..
ade masa rajuk aku minta di pujuk..
ada masa aku cari bahu utk aku menangis...
mana dia???
jauh dimata, jauh juga di hati...
bertambah jurang y ada.. aku mmg bodoh, aku hilang sahabat bila aku pupuk rasa cinta...
aku hilang teman tempat aku mengadu bila aku luah rasa sayang... mana org y dulu setiasa buat aku senyum??mana dia pergi?ye, mmg aku derita.. derita sbb aku buta... aku sangka panas sampai ke petang..
y aku dpt ribut taufan y tak henti-henti datang...hidup aku selalu mcm ni...
ya tuhan kalau la dia tahu.. hancur hati aku... !! hancur sgt...tak mengapa kalau betul dia tak perlukan aku lg
sekurang-kurang nye jgn seksa hati aku... aku terima...
kalau la dia tahu janji y dia buat ,makin memakan hidup aku...
utk dia terima kasih atas segalanya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan