Rabu, 21 Disember 2011

:: anak orang VS anak ayam...

hahahah... ni ade sejenis manusia...y ego + hipo tahap cipan..
rasa dh bgus sangat padahal zero.. ape pon takde.. kalo bandingkan ngan anak ayam
anak ayam tu lg bergune dr dia.. aku mmg benci manusia jenis mcm ni.. letak cermin sebesar alam
pon blom tentu dia sedar bertapa hodoh nye attitude dia..
giler la...
tp tu lah, cm aku ckp td spesis ni bkn sedar diri.. arghhh bodo giler.. ha ni hbis bahasa lembut semua keluar jap lg. adoiii... pepatah arab ckp, keaibaban itu bila seseorang tidak dpt mengawal kesabaran nye dgn baik..
huhu aku xnk buke keaiban sendiri. tp ni la bile berdepan ngan "anak org' y "baik" budi pekerti ni
tahap kecerdasan mental aku jd lg tersekat.. xleh berfungsi dgn btul.
aku benciiii  giler spesis ni.. adoihai hipoKONKRIT btul la...

AKU BENCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII



Tiada ulasan:

Catat Ulasan