Khamis, 15 Disember 2011

:: aku tetap diam ::

emmmm....
kadang2 rasa cm dungu pon ade.. suke sgt harapkan benda y x mungkin jd
bila dtg satu senyuman, hilang pulak satu kegembiraan..
bila dtg satu kegembiraan hilang pulak satu senyuman tp aku ttp jgak
diam.......

enthlah...
"mungkin ini jalan takdir ku
mengagumi tanpa dicintai... "hhaha tu lagu ungu.. tp serius
kdg2 tu la yang aku rasa..
susahkan, hati lah y paling ssh nk di jaga. lagi kite jaga
sebenarnye lagi kita sakit. sakit ngan ape y kite terima
dan aku, tetap jgak diam..

aku pernah lalui dulu...
ade waktu aku terlalu mengharap... dan harapan
tinggal harapan... aku terus diam..
kecewa y aku sendiri tak boleh nak luahkan.
bila aku mula bangun, dtg pulak satu harapan baru
aku snyum... semestinya..
senyuman y paling manis utk menghargai sebuah JANJI..
janji y bagi aku harapan...
tp aku tersungkur jgak....
dan aku akan tetap diam sampai nanti
sampai mati...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan