Rabu, 2 November 2011

:: hampir berlalu....

pejam celik dah dua bln aku ngan life baru... sgt2 tragis... huhuhu bleh buat drama petang2.. tayang lak kat tv3 kompem hangattt.. hahha.. now, rutin aku still mcm biasa. cume life aku y bnyak berbeza... kadg2 aku rindu jgak ape pernah aku ada ' kisahnye life sebelom ni ' tp mn leh patah blik... enjoy what u have rite now.. hemmmm .... hidup mmg cm ni kan.. sekejap heppy, kejap kang moody.. pling best, kejap kang ngis... tp dlm semua2 ni, wlaupon semua nye hampir berlalu.. ade y tertinggal n melekat kat otak & hati aku... ssh2.. masa  lalu aku x seindah mane.. tp kdg2 masa itulah y aku rindukan.. ya Allah , jauhkan perasaan ni... aku terima kententuan masa kini, tp terlalu pahit... kesan nye sampai skrg.. btul ke ini hdp y aku plh??? semoga semuanya terang dan jelas buat aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan