Ahad, 13 November 2011

:: sedih je hari2 aku::

emmm... ape la nasib aku... harapkan panas sampai ke petang rupenya ribut taufan y mendatang...mungkin ini ujian buat aku... kadg2 aku rindukan senyuman aku.. pelik kan, tp tu la... hari2 mesti airmata ni kuar... bukn nye sbb air mata ni terlalu murh, tp sbb hati aku ni dh x terbendung dgn perasaan sendiri... bkn senang nk lalui life cm ni.... bertahun.. bile aku temu kebhgiaan, selalu nye kejap je, pastu mendung balik..... y aku harapkan x tau la kesampaian ke x... hari2 aku mkin teruk... mkin serabut... ape sebenarnye y dh jd? aku y terlalu berlembut, terlalu beri perhatian atau sememangnye kebahagian tu bukn milik aku??hemmmm... kali ni btull2 dh rs diri ni mcm dlm cerekarama huhuhhu... ape la nsb aku... kalo boleh bg la aku ruang rs bhgia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan