Isnin, 21 November 2011

::tahajjud cinta::

KAU datang ketika DUKA
dan bintang bersinar tunjukku ke jalan syurga

ku haus ditengah laut
lemas mencari tempat BERPAUT
kirimkan aku KEKUATAN
buka PEDOMAN di KESESATAN

ku SUNYI dalam GEMBIRA
perit pedih tanggung DERITA
sungguh aku bukan WALI
yang suci dari HINA dan BENCI

terlalu lama aku mencuba
terlalu bnyak CINTA yang ku dambar
tiada y SEMPURNA hanyalah FANA
TUHAN...
ampunilah HAMBAMU

ku REBAH di dada malam
memecah DENDAM y lama DIAM
ku tanggalkan baju dunia
dakapku dengan selimut SYURGA

YA TUHANKU
hanya padaMU
tempat mengadu segala RINDU
pinta dariku RAHMAT KASIHMU...


"rasa cinta y di tiupkan ini, membuahkan rasa syg dan kasih..lantas aku baja dengan sebuah keikhlasan berserta kejujuran.., ku titipkan juga dgn senyuman manis agar rasa  bahgia itu terpancar dari kedua mataku... sungguh aku bukan wali.... jiwa ini terlalu lemah, hati ini terlalu rapuh, rasa ini terlalu terbuai... air mataku menjadi saksi sebuah rasa y telah terpatri......CINTA,KASIH, SAYANG bukan rasa y boleh di beli, rasa ini ku semai, ku baja biar terus bersemadi menjadi pohon bahgia y merimbun dan membuahkan kenikmatan hidup...padaMU ku tunduk syukur, pada dia, ku semaikan harapan... moga kasih ini berkekalan... ">> rasa itu milik kita, cinta itu anugerah TUHAN<<

sehebat mn pun aku di duga, moga tuhan merestui perjalanan hidupku ini...
semoga hari2 ku tiada lg bertemankan kesunyian, tiada lg di hujani air mata... (-_-"?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan