Jumaat, 14 Oktober 2011

::y pth tumbuh, y hilang berganti, y pecah???

emm... y aku harap x tercapai... adoii haiiiiii... cm mne ye nk bina balik kepercayaan bila dh pcah n hancur? aku dh cube, aku x suke hdup penuh ngan syak, cemburu ... hilang nikmat hdup aku.. semua sbb 1 alasan, TERTIPU... ya allah btul la kan, bile hati kite terluka, walau sebnyak mne y indah, y baik, kite hanya nmpak y cacat dan cela...lumrah hdup mmg cm ni kot... hati aku skrg rapuh sgt... walau pon aku siram dgn kasih syg, tp emmmmm..... mampu ke aku lawan semua ni... dl aku sekeras batu skg, aku sekeras besi... lebur dgn sebuah penipuan... skema plak aku rs ayt aku ni.. tp tu la kenyataan... aku pilih, aku nk, aku harus jalani jgak... walau seribu tahun pon kalo aku mampu.. persoalan nye skg ni mampu ke aku ni???? hemmm mmg di luar kemampuan aku.
"belajar melupakan segala derita, selagi hidup masih bersisa- huhu x semudah y d sangka "

" siapa aku ea?? huhuu entah... no answer................
" pecah kepercayaan aku  same seperti pecah nye hati aku... inilah AKU!!!!"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan