Isnin, 20 Februari 2012

:: lost everything ::

em.. lama x buka blog ni.. mls... xtually xde idea...
tp hari ni, aku btul2kan perlukan blog ni. for what?? emm maybe tuk tenangkan hati aku
this day rasa down sgt.. bnyak btul dugaan. tp dugaan y ni buat aku jatuh.
kuat btul ujian ni. aku tahu tuhan takkan uji hambanya melebihi kemampuan hamba itu sendiri
tp mampu ke aku? 4 tahun aku tggu, now semua hancus.. ya allah, kuatkan la hambamu ini.
ade ke keajaiban dlm dunia ni? kalo ada, aku harap ianya  jd dlm hidup aku..

serius otak aku btul2 jem skrg..  aku nmpk semua y aku impikan ranap mcm tu je.
kejam btul ! dh rs diri ni mcm barby doll.. sepak  sane, sepak sini, last  sekali buang dlm tong sampah
haishhh....
lumrah hidup mmg mcm ni... cuma kdg akal aku x mampu nk terima input y mcm ni... bukan senang
nk bina ape y aku ade skrg.. then sekelip mata aku hilang semua.. oh ! dunia...
mungkin kalau 4 thun y dulu aku bertindak lebih bijak keadaan x jd mcm skrg.. tp x mustahil mungkin akan jd lbih teruk.hemmm.. aku btul2 x tahu nk fikir n buat ape... semua jd on da sport..
semoga tuhan jauh kan aku dr akal y jahat. ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan