Selasa, 6 Disember 2011

:: love and hate driving me CRAZY !

adoiii... nsb baik la ade teman y ni... x cukup ngan diari kat sini plak aku nk buat sesi luahan.. xpe la.. jnji hati aku tenang.. ni je y boleh pujuk hati sendiri... kalo dibiarkan tepu plak rasa ni, kalo tepu makin sembuh xpe. tp makin kritikal... aku rasa kosong, hati aku selalu menangis.. ape y aku tangiskan?? enthla... sakit menyayangi atau saakit membenci? bg aku dua2 sakit ! terlalu, boleh giler aku cm ni.. slh aku sendiri, bila syg aku x harapkan disakiti.. bila jujur aku x harapkan di bohongi... bila ikhlas aku x harapkan di balas... mana ade y adil.. 1 senyuman kebhgiaan aku kena bayar dengan beribu kesedihan.. dunia... duniaaaaa....
"seseorang itu dicintai bukan kerana kesempurnaannya, tetapi dia kelihatan sempurna kerana dia dicintai....... "
hemmm.. telan je la kata2 sendiri... xnmpk mane y sempurna... huhu.. cinta tu jatuh dari langit atau jatuh dari hati?? soalan bodoh kan! dh tentu dari hati... tp kenapa mcm ni sekali rasanye? A+B=AMAN .. ni lagi 1 teori x bleh di guna pakai... mane zaman gune teori mcm ni? dulu mungkin tp bukan sekarang.. sekarang A+B=LU PIKIR LA SENDIRI ! huh... alahai hati.. tlg la kuat... sekurang2 nye utk jangka hayat y ade... kalau mcm ni la, lg cpt la aku mati... huhuhu mati jiwa, lg dasyat dr zombii.. >_<
skrg pon dh melayang-layang je aku rasa... pikiran aku kemana... jiwa aku kemana.. hidup aku?? hahah merata-rata.. boleh gune ayat tu x? bedal je la... ni kalau check tekanan"jiwa" mau duk tahap pling dasyat... tekanan darah aku pon x tentu la agaknye skg.. tgu masa collapes je.. hahha .... masuk icu, pas tu neva c me la jwb nye... alahai.. pe y aku ngrut ntah... emm tp tu la... thanks alot pada papan kekunci ni, berjaya tenangkan hati aku.. sekurngnye aku hilang teman berbicara pon aku ade cara sendiri nk luahkan perasaan.. hehehehe... ni lbih baik dr aku kluar x tentu hala .. kononnye tenangkan perasaan.. hahah kalo dh jiwa-jiwa tu usah harap nk tenang la... ni la aku... aku y dulu.. aku y sekarg.. aku y akan dtg ??? hahah tgu la mcm mne kesudahannye..

cerita hati + kisah cinta = AKU dan DIA :)
haiii.... xksh la cm ne pon... cinta btul2 buat aku sewel tahap petala kelapan.... dlu aku kayu, skg aku ais ! melt! hahahah... bengong @_@ amikaw..
this is we call "cinta buta" haah motif?? entah... selalu nye cinta tu x buta.. tp insan2 y bercinta ni y buta.. dungu.. gagga tahap cipan punye... cinta matiiiiii sgt... hakikat nye cinta y maha Esa tu je y kekal... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan