Jumaat, 12 Ogos 2011

:: serba x kena !

walawehhhh.... huhuh dh 2 weeks aku kje mcm mesin! giler la... kalo ikutkan mmg xlarat...xde rehat lgsung... huhu.... :( mengeluh pon x gune... huhu... dlm duk bz kje ni, ade jgak y merunsingkan aku... date dh nk dekat.. ape y aku nk still x dpt.. ya Allah... serabut seyh pale otak aku ni.... ade 2 weeks je lg.. mne nk cari nieh ??? dugaan btul.. mkin pack time aku, makin aku serabut... semua dh xbtul... kusut seyh !ni kalo mak aku tau la kompem panjang berjela la ceramah dy.. alahaiiii omak .... time2 cm ni, aku kena kuat.. emmm  giler la.. y pling kesian my lubly sis! ape2 hal mesti dy jd mgsa aku.. sory sis, adikmu ini suke buli kamooo... huhuu...emm ape lg ea aku nk mengarut ni? rs nye cukup la ni... lg bnyak kang berjela plak... rs cm segmen luahan tekanan dh ni... emmm esok ape plak ? enth... redha je la... huhhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan