Rabu, 21 September 2011

:: aku kini::

emm... lmenye x buat luahan kt cni... da dekat sebulan rpenye... emmm... waktu skg nih aku kat opis... ade kije tp ..mmmm dlm hati ni mcm2 rs... lpas satu2 ... nape la aku skg ni c mcm dulu? rs nye aku dh dpt ape y aku nk, tp nape hari2 aku mendung??? kije aku serba x kena.. hidup aku x ceria cm dulu.... adoii... aku x suke "aku kini"... kalo ini sebahagian dr ujian aku harap aku tabah... aku pernah lalui y lbih hebat dr ni... tp aku manusia biasa... mcm org lain.. kdg aku x mampu.. .. kdg hati dh give up... penat aku pujuk diri.. penat aku layan kerenah... aku penat ngan semua ni... ye ..aku PENAT.. tp ade ke y phm?? ade ke y sudi tlg?? alahai diri... nape la ko ni lemah sgt.... emm... dh mcm hape aku skg... 1 day heppy... 1 day crying... then 1 day emosi.. bleh giler aku mcm ni... tension2... lme2 masuk wd aku...  hishhhhhhhhhh.... aku rimas mcm ni... plis laaaa, i need some space... juz utk ketenangan... huhuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan