Khamis, 8 Mac 2012

:: VERSUS ::

VERSUS,
karya Hlovate.

karya y terbaik. sesuatu kebenaran y sememang nye beredar di sekeliling. perubahan y memerlukan kekuatan. kekuatan diri, melupakan sesuatu y kdg kala dh jd sebahagian dr diri sendiri... walaupun kite tahu benda-benda tu in our very blood n bones... agak menyakitkan, menyangkal siapa diri kita sebelom nye utk trus hidup pada hari ini... keluar dr kebiasaan sebelom nye mencari titik awal kebenaran... rumit jgak..

tertarik dgn olahan ayat, mcm hidup aku plak. tp sedikit berbeza dr sudut kehiidupan.. aku bkn dr street
aku bkn penggemar aktiviti street.. tp keadaan y sama berlaku dlm hidup aku..
satu tahap lg aku akan melangkah meningkalkan siapa  aku y sebelom ini.. keadaan membuat aku
kena trus kehadapan.. imbauan sedikit masa silam, kadg2 jd rencah hidup..  agak manis, tp itu bukn ms kini... bahkan dh jauh aku tinggalkan.. 
haaaha... kenapa aku rasa ayt aku agak skema ??? demm !! emosi terbawa la ceritanya ni.. ape pon.. aku give 5 starS to HLOVATE.. . 

cukup merapu kt sini:> since my fiance pon  agak bz with the boling, aku jgak melopong.. 
kena study buku tebal2, then merapu disini again ! hah ... 
bla.. bla.. bla... chau 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan