Jumaat, 7 Disember 2012

:: END 2012 ::

salam... hye !
lama btul x update kt sini. tup2 mlm ni on lappy, tgok blog mak aihhh dh berkurun aku tinggalkan rupanya.. hahhha... actually, life aku dh x sama mcm dulu.. now, ada teman di sisi so blog y dulu jd tempat luahan perasaan dh jd harta karun y berkulapok.. hahhaha 
Oleh kerana kerajinan, mlm ni rs teringin nk mengupdate cerita sikit... lg pon, 2012 pon xlama lg nk melabuhkan tirai... segala suka duka sepanjang thn ni btul2 jd kenangan bermakna dlm hidup aku.... y penting aku nantikan kedatangan 2013 bersama insan baru y menjadi nyawa aku... alhamdulillah, hidup lebih bermakna... berkat kesabaran, segala y pahit aku berjaya lalui walau pon ada ketika nya aku rs perit ... 
Tuhan menguji hambanya, dan aku ikhlas menempuh hari2 aku... cheewahhh.... gilerr lah, aku rs skema je ayat aku .. x ksh la, jnji y diluar sana paham... paling penting aku  sendiri paham.. hahhaha
aku xbnyak cerita y nk di updatekan.. mungkin akan dtg ada cerita  y menarik.. sape tahu kan.. skrg aku cuma hrpkan hari2 aku penuh keberkatan, kebahgiaan .. skrg dlm debaran menanti cahaya mata sulung.. wahaahhah kejap je dh nk jd ibu... bersyukur atas kurniaan tuhan ... tp aku rs mcm muda lg.... hahaha macam je laaaa... hakikatnya..... tua sudahhhhhh 
huhuhuu..... adoiii.... rs nya dh xmampu nk taip lg.. kekeringan ayat dn huruf... lama sgt x bermain dgn kata..tu y jd slow cm siput ni... huhu... k la, undur diri dulu... t conteng2 lagi....

CHOwww

Tiada ulasan:

Catat Ulasan