Jumaat, 9 Disember 2011

:: betul2 x di pedulikan...

perghh... hari ini dalam sejarah btul.. first time rs btul2 kosong... hahahaha... secara jujur nye hari ni y pling teruk aku rs... sakit perot + CB(cirit birit) +muntah= keracunan makanan... very the??? huhuhhu... kesian perot aku... kosong giler... mkn je kuar blik semua mknan.. huagggggg... tp sendiri je la y tanggung.. sape nk kesah.. hahahah ... what the.... adeh kalo masuk wad, nobody noe...  from am to pm... senyap sunyi dunia aku.. ade la papn kekunci ni teman aku... hahha bleh plak lap ni tanye aku sihat x ea??? hahha xde sape tnye pon.. hp senyap je.. no msj no call.. kalo btul aku collapes hahahahah sendiri jwb...
serius rasa TAK DI PEDULIKAN!! ala xpe la kan, kalo peduli pasal aku ni dpt pe je kan?? ssh lg ade.. hoho.. time2 cm ni la ingtkan mak ayah.. manje seyh.. ye la, untung nye kalo ade org take care ngan kite... haishhhhhh... >_<
kesian aku.... kalo aku cari tempat utk ngadu rasanye ade y peduli x? hahahah bodoh giler aku ni....  terang2 org xnk peduli pasal aku lg nk tnye kan... xpe la... nak ke, xnk ke terima je la... kalo termampu... kalo x, this is the last time  simpan rs ni...

"Ya Allah setiap kesakitan aku , tanda bhwa KAU menyayangi ku... aku terima.. namun setiap titisan airmata aku hanya kerana hambamu, ku pinta kau keraskan hati aku  agar aku lebih tabah dan redha"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan