Khamis, 23 Mei 2013

NEW STORY

Assalamualaikum....
hari ni baru tergerak nk updates kt blog ni. perghh.... lama sgt2 dh tinggalkn blog ni.. terasa rajin plk  nk menulis di sini. so, new story... skrg hidup dh ade org baru.. alhamdulillah... syukur ats nikmat tuhan beri. terubat segala rasa perit bila tgok muka satu-satunya permata hatiku... teletah dia buat aku tersenyum ... siapa sangka, dr seorg y gila2 now, aku dh jd IBU.. secara automatiknya aku sedar y aku semakin DEWASA... hehehe... istilah y lbih sedap di dengar dan di ucap... nk tulis tua kang nmpk mcm aku tua sgt... actually belomm cecah 30 lg... :) oh no ! 
now, masa agak terhad.. tak mcm dulu... bnyak giler masa free aku.. skrg masa mkn pon kdg2 miss. baru aku tau mcm mana rasa jd ibu... heeeee..... tp, perasaan mcm ni mmg syiokkkkk....  tuhan je y tahu...  :)
hemm ok la, dh tak tau nk tulis ape... stop dulu... mana tau ade kelapangan dpt lg aku singgah kat sini... 
 undur dulu... choww :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan