Jumaat, 8 Julai 2011

:: keliru::

today, dh msuk bln july

myday: hari ni aku keje halfday... then tewos blik kg...huu tp dlm hati aku ade sikit rs x best.. selalu bile aku dpt blik kg je, mesti aku heppy gilerr... mau nye x, jumpe mak, ayah... adoiihaii, ape sebenarnye y aku nak ni??? sape bleh tlg??giler la cm ni... xlme lg bulan ogos, then september !! huhu ade dlm 1 bulan lbih je lg.. dlm hati aku plak hari2 dup dap dup dap jew... mmg x tenang... emmm aku ingt bile blik kg tgok muke mak, muke ayh aku boleh lapang kan fikiran... dyorg  je kekuatan aku... ya allah kuatkan la iman hambamu ni...

myluF: huuhu mcm biasa , dia ade tgunggjawab di luar! kena belayar lg..  huhu gonna mish him lol!.. giler lme skg dia belayar... haishhhh, tp nk buat cm ne dh tu tugas dia.. so dgn lapang dadanye aku terima.. semoga dia sentiasa dlm keadaan selamat kat sane.. (heheh ayat skema)

tonite mls nk story mory sgt.. ni pon sbb dh lme x buke blog ni.. nsb x berkulapok hahhaah.. k la, more story esok je la... k , chaU !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan