Rabu, 5 Oktober 2011

::hancur hatiku.. menjadi keping2....::

emm life y sucks.. huhuu bln baru, hope ade sikit sinar baru... hari ni keje mcm biasa.. pretend heppy.. padahal hidup aku dh semakin tunggang langgang... ade y aku sesalkan.. tp sesal skrg dh xde gune pon.. benda dh jd... x bleh patah blik... aku di uji dgn ujian y maha hebat... emmm kuat ke aku?? mampoo ke aku? hahah jwpan nye aku sendiri x tau.. semoga  aku diberi kekuatan .. mengharungi hri2 y bakal mendtg.. boleh??? maybe... 4 this time still pretend y diri ni boleh.. tp dlm hati ni mcm2 perasaan ade... x bleh di bendung lg...
         aku try lupekan ape y dh jd, p betul la, bile sekali diri ni d tipu, berkali kali kite akan  ingt... cume skrg aku perlukan space utk diri aku... life aku.. segalanya ... mungki sehari, seminggu, sethun, tp aku akan  ttp bg peluang... segala y bermula harus aku tamatkan dgn jln y lebih bgus.. aku harap endding y baik... insyaallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan